Polityka
prywatności
I.
Postanowienia ogólne
1.
Administratorem danych osobowych zbieranych za
pośrednictwem platformy b2b Mini-Maxi, zwanej dalej Platformą, jest Irena
Wydra, działająca pod firmą Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „MINI-MAXI"
Irena Wydra, ul. Rychla 18, 41-948 Piekary Śląskie, NIP: 6530003759, zwana
dalej Administratorem, a także Sprzedawcą. Z Administratorem można
kontaktować się pod adresem poczty elektronicznej [email protected], pod nr
telefonu
+48 (32) 288 30 03 albo listownie pod adresem ul. Rychla 18,
41-948 Piekary Śląskie.
2.
Dane osobowe kupującego, zwanego dalej Klientem, są
przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanym dalej RODO,
ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą
z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
3.
Administrator dokłada szczególnej staranności w celu
ochrony interesów osób, których dane osobowe dotyczą, a w szczególności
zapewnia, że zbierane przez niego dane są przetwarzane zgodnie z prawem,
zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu
przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami, merytorycznie poprawne i adekwatne w
stosunku do celów, w jakich są przetwarzane, oraz przechowywane w postaci
umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to
niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.
4.
Administrator stosuje środki techniczne i
organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią
do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności
zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem
przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących
przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
5.
Administrator udostępnia następujące środki techniczne
zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione danych
osobowych Klienta przesyłanych drogą elektroniczną:
1)
zabezpieczenie zbioru danych przed nieuprawnionym
dostępem,
2)
dostęp do konta Klienta jedynie po podaniu loginu i
hasła utworzonego przez Administratora.
6.
Login i hasło Klienta mają charakter poufny.
7.
Wszystkie formularze służące do podawania danych
osobowych przez Klienta są umieszczone w bezpiecznej części Platformy
zabezpieczonej certyfikatem SSL. Dzięki temu dane osobowe są szyfrowane i
niemożliwe do odczytania przez osoby nieupoważnione.
8.
Korzystanie z Platformy jest możliwe tylko po
dokonaniu wcześniejszej rejestracji i otrzymaniu przez Klienta danych do
logowania.
9.
Przed rozpoczęciem świadczenia drogą elektroniczną
usług, które są dostępne za pośrednictwem Platformy, Klient jest informowany o
konieczności akceptacji Regulaminu.
II.
Cele i zakres przetwarzania danych osobowych
1.
Dane osobowe Klienta są przetwarzane w celu:
1)
przygotowania oferty dla Klienta –
podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
2)
wykonania umowy zawartej między Sprzedawcą a Klientem
za pośrednictwem Platformy
– podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
3)
prowadzenia działań marketingowych, w tym
promowania oferowanych przez Sprzedawcę produktów i usług – podstawa
prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
4)
wykonania zobowiązań wobec podmiotów
trzecich w związku z umową zawartą między Sprzedawcą a Klientem (m.in.
przekazywanie danych dot. sprzedaży na potrzeby rozliczeń z podmiotami
współpracującymi) – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
5)
wykonania obowiązków prawnych ciążących na
Administratorze, w szczególności wynikających z przepisów prawa podatkowego,
przepisów dot. rękojmi za wady i gwarancji – podstawa prawna: art. 6 ust.
1 lit. c RODO,
6)
dochodzenia ewentualnych roszczeń lub
obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora – podstawa prawna: art. 6
ust. 1 lit. f RODO.
2.
Administrator przetwarza następujące dane osobowe
Klienta: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu
kontaktowego, adres (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy,
miejscowość, kraj), opcjonalnie – adres dostawy.
III.
Odbiorcy
danych osobowych
1.
W uzasadnionych przypadkach dane osobowe
Klienta mogą zostać przekazane podmiotom trzecim takim jak m.in.: biura
księgowe, dostawcy usług IT, podmioty współpracujące, kancelarie prawnicze,
firmy kurierskie.
2.
Przekazanie danych osobowych Klienta
podmiotowi trzeciemu następuje wyłącznie w celu przygotowania oferty dla
Klienta, wykonania zawartej z Klientem umowy, wykonania związanych z tą umową
zobowiązań Sprzedawcy wobec podmiotów trzecich, wykonania obowiązków prawnych
ciążących na Administratorze, dochodzenia roszczeń związanych z zawartą
umową bądź prowadzenia działań marketingowych – w tym przypadku po uprzednim
wyrażeniu przez Klienta stosownej zgody.
3.
W przypadku Klientów, którzy korzystają z usługi
dostawy zakupionych towarów, Administrator przekazuje zebrane dane osobowe
Klientów w zakresie niezbędnym dla dokonania dostawy wybranemu przez Klienta
przewoźnikowi. Przewoźnikami dostępnymi za pośrednictwem Platformy są:
1)
General Logistics Systems Poland sp. z o.o. z siedzibą
w Głuchowie, ul. Tęczowa 10, Głuchowo, 62-052 Komorniki, wpisana do rejestru
przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w
Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000005009, nr NIP 7851561831 i nr REGON 631058749.
IV.
Uprawnienia Klientów
1.
Podanie danych osobowych przez Klienta
jest dobrowolne, ale przy tym konieczne do zawarcia umowy ze Sprzedawcą i następnie jej wykonania. Po
zawarciu umowy potrzeba dostępu do danych osobowych Klienta wynika także z
powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
2.
W związku z przetwarzaniem danych
osobowych Klienta przysługują mu następujące uprawnienia:
1)
prawo dostępu do swoich danych osobowych –
art. 15 RODO,
2)
prawo żądania sprostowania swoich danych
osobowych – art. 16 RODO,
3)
prawo żądania usunięcia swoich danych
osobowych – art. 17 RODO,
4)
prawo żądania ograniczenia przetwarzania swoich
danych osobowych – art. 18 RODO,
5)
prawo przenoszenia swoich danych osobowych
– art. 20 RODO,
6)
prawo wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania swoich danych osobowych
– art. 21 RODO,
7) prawo
wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych – art. 77 RODO.
3.
W celu realizacji uprawnień, o których mowa w ust. 2,
Klient może skorzystać ze stosownych funkcjonalności w ramach swojego konta na
Platformie lub przesłać stosowną wiadomość pocztą elektroniczną na adres [email protected] albo
pisemnie na adres Administratora.
4.
Klientowi przysługuje prawo do cofnięcia
zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie, w jakim jego zgoda
jest do tego wymagana. Zgodę na przetwarzanie danych można cofnąć
w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego
dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
V.
Postanowienia końcowe
1.
Dane osobowe Klienta będą przechowywane
przez okres wymagany do wykonania umowy zawartej między Sprzedawcą a Klientem,
wykonania ciążących na Administratorze obowiązków prawnych oraz okres
przedawnienia potencjalnych roszczeń.
2.
Platforma może zawierać odnośniki do innych stron
internetowych. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za zasady ochrony
danych osobowych obowiązujące na tych stronach.
3.
Administrator nie stosuje mechanizmów
zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania w przetwarzaniu
danych osobowych Klientów.
© 2023 Wszelkie prawa zastrzeżone - Lena Software Sp. z o. o.